21 Aralık 2009 Pazartesi

50.Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği Duyurusu







tarafından hazırlanmış olan

50.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

21 ARALIK 2009 - 4 OCAK 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://nursen-yemek.blogspot.com

ARKADAŞIMIZ EV SAHİBELİĞİ YAPACAKTIR.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...
ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN
http://gelibolu17.blogspot.com
ARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

2 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

canım her şey için çok teşekkürler.
yoruldun ama çok güzel bi şekildede ağırladın misafirleri.emeklerine sağlık..
sevgiler selamlar görüşmek üzere...

Alime dedi ki...

Ben teşekkür ederim katılan herkese taşınmam nedeniyle bazı aksaklıklar olduysa da ben de iyi gittiğini düşünüyorum.Gelibolu17 sana tüm yardımların için ayrıca teşekkürler..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin